Wat is een operational lease?
Operational lease betekent doorgaans dat je een vast bedrag betaalt voor het gebruik van een voertuig, waarbij alle reguliere kosten al in dat bedrag is opgenomen, net als allerlei andere diensten zoals schadeafhandeling en een pechservice. Echter is het laatste tot nu toe niet het geval bij het operational leasen van een scooter. Wij zijn daar uniek in en bieden daarmee een volwaardig “operational lease” aan.
Met reguliere kosten bedoelen we de kosten voor:
- onderhoud
- vervangen van slijtage delen
- afschrijving
- verzekering (WA)
Toelichting: ter aanvulling op de verzekering betreft dit enkel de wettelijke aansprakelijkheidsverzekering. Deze verzekering vergoedt de schade die jij met het voertuig bij een ander veroorzaakt. Wanneer je (ook) maaltijden bezorgt met het voertuig is het niet mogelijk om een WA plus of All-Risk verzekering af te sluiten. Aanvullende dekkingen zoals op- en inzittendendekking zijn mogelijk wel beschikbaar via jouw vaste verzekeringsmaatschappij of tussenpersoon.
Wat kost het operational leasen van een bezorgscooter?
Wij maken geen onderscheid tussen een benzine- of bezorgscooter. De prijzen zijn afhankelijk van meerdere factoren, waarvan de belangrijkste factor het aantal scooters is dat je bij ons gaat leasen en welke extra’s je nodig hebt, zoals extra accu’s of laders etc.
Wat zeker is wat betreft onze prijzen, is dat deze gelijk zijn aan alternatieve aanbieders. Wij onderscheiden ons in kwaliteit.
Waarom leasen bij ons?
Wij onderscheiden ons in kwaliteit van zowel onze voertuigen als onze dienstverlening.
De meest voorkomende overweging om te leasen is het ontzorgen. Je weet vooraf waar je aan toe bent als het gaat om de kosten, maar wat als je onderweg met pech komt te staan of het voertuig het niet meer doet aan het begin van de dag. Tot nu toe kon je alleen maar een bezorgscooter leasen met de belofte dat het binnen 24 uur opgelost zou worden als de scooter niet meer rijdt. Omdat je natuurlijk niet rekening hield met dat een scooter niet zou rijden zit je dus minimaal de rest van de dag met een voertuig minder, wat direct gelijk staat aan minder capaciteit en dus ook minder omzet.
In het ontzorgen zit dus ook behoefte aan maximale continuïteit, in andere woorden met minimale omkijk en tegelijk minimale onderbrekingen in de bezorgdienst.
Dit bereiken wij door:
- Scooter selectie o.b.v. hoge kwaliteit en praktisch in gebruik
- Onze unieke pechservice toe te voegen aan de lease (momenteel alleen in Arnhem)
Scooterselectie o.b.v. hoge kwaliteit en praktisch in gebruik
Onze scooters zijn van bekende merken die volop beschikbaar zijn in Nederland. Wij importeren de scooter niet zelf. Hierdoor garanderen wij:
Dat ze voldoen aan hogere kwaliteitseisen, omdat niet alleen wij bepalen welke kwaliteitseisen belangrijk en wanneer deze hoog genoeg zijn. Dit betekent wel dat de scooters aanzienlijk hoger zijn in aanschaf, maar de kwaliteit compenseert dat weer doordat er minder vaak onderdelen kapot gaan en dus ook bijdraagt aan de continuïteit van jouw bezorgproces.
Volop beschikbaarheid van onderdelen, waardoor reparaties zonder te lange onderbrekingen uitgevoerd kunnen worden. Dit geeft ons de mogelijkheid om met relatief minder reserve scooters te werken en toch een hoge continuïteit te kunnen waarborgen voor onze klanten.
Het resultaat hiervan is dat, ondanks dat scooters hoger in kwaliteit en aanschaf zijn, wij de prijzen laag kunnen houden.
Onze scooters zijn er tevens op geselecteerd praktisch in gebruik te zijn. Vanzelfsprekend zit er een bezorgkoffer bij, of een bezorgtas als daar je voorkeur naar uit gaat. De benzinevariant gaat om een SYM X-Pro en is veruit het meest geschikte model als een bezorgscooter. Uitgevoerd met dubbele veringen is deze scooter een ware nummer 1.
Als we het hebben over praktisch in gebruik dan blinkt ons elektrische model, de e-Move, hierin uit. Met de extra en opvallende led verlichting is de bezorger extra goed zichtbaar in de donkere avonduren. Maar het belangrijkste is dat de accu’s uitneembaar zijn en je ze dus kunt rouleren. Hierdoor kan je de hele dag blijven rijden. Standaard uitgerust met een alarm systeem en automatische wiel blokkade zijn een paar extra redenen om ongeautoriseerde handelingen bij deze scooter over te slaan.
Onze unieke pechservice toevoegen aan de lease (momenteel alleen in Arnhem)
Een scooter die niet verder kan rijden komt eigenlijk altijd slecht uit. Niet iedere ondernemer heeft de beschikking over een bus waarmee je makkelijk een scooter kan inladen als deze onderweg niet meer verder kan rijden. Iedere ondernemer heeft een piekmoment waarbij het totaal niet uit komt om even weg te gaan om een bezorger met pech te ondersteunen.
Als je een scooter leaset bieden wij er standaard een pechservice bij. Indien nodig ruilen we de scooter direct om en kan de bezorger gelijk verder rijden. Zo hoef je geen zorgen te maken en kan jij je focus houden op waar je wel goed op voorbereid bent.
Zoals vermeld is de pechservice alleen in Arnhem, daar waar het allemaal begonnen is. Een pechservice moet betrouwbaar zijn en daarom willen we niet te snel uitbreiden hiermee. Leasen kan wel door heel Nederland en als we voldoende hebben rijden kunnen we besluiten om met de service naar jouw stad uit te breiden. De pechservice is namelijk een extra die je er daadwerkelijk gratis bij krijgt. Je betaalt namelijk gemiddeld evenveel voor de lease als bij alternatieve aanbieders.
Bonus: Een extra reden om voor ons te kiezen
Gaat Samenbezorgd uitbreiden naar jouw plaats, of was je om welk reden dan ook nog niet aangesloten bij het non-profitcollectief en wil je nu wel volledig ontzorgd worden tegen een gedeelde kostprijs maar heb je nog een contract bij ons lopen? Dan is het mogelijk dat Samenbezorgd jouw contract(en) met ons overneemt.
Wat is het bereik van de elektrische scooter?
Standaard bij de lease van onze elektrische scooter rusten wij deze uit met 2 grote accu’s. Beide passen ze onder de buddy en kan je ze uit de scooter halen waardoor je de accu’s kunt rouleren. Doordat je altijd een accu aan de lader kunt hangen en een in de scooter kunt houden, is het mogelijk om altijd een volle accu beschikbaar te hebben wanneer de bezorger terug komt.
Optioneel kan je er extra accu’s toevoegen en zo ook laders. Met een extra accu ben je vrijwel zonder enige inspanning verzekerd dat je altijd een volle accu hebt. Voor jouw beeldvorming, een extra accu heb je al voor een euro per dag.
Waarom (niet) elektrisch bezorgen?
Wist je al dat je met onze scooter de hele dag door kunt blijven rijden? We zijn erg benieuwd als je dan nog een reden hebt om niet elektrisch te bezorgen. Ter aanvulling daarop hebben we een aanname gemaakt dat je op de hoogte bent van de voordelen van elektrisch bezorgen gezien je al zo ver bent dat je op onze pagina aan het bladeren bent en tegenwoordig zoveel artikelen kunt vinden hierover, onderbouwd met rekenvoorbeelden.
Was je tegen onze verwachting in nog niet zover, dan hebben we er alvast een paar voordelen voor je namelijk dat elektrisch rijden omgerekend naar een kilometer rijden 5 en een half keer goedkoper is dan een benzinescooter…
…in normale tijden toen je 2 euro voor een liter benzine nog niet goedkoop vond.
Daarnaast is het goed voor het milieu en dus ook goed voor het imago van je bedrijf. We zijn erg dichtbij een tijdperk, waarbij bezorgen met de scooter echt niet meer kan. Figuurlijk, maar ook letterlijk doordat er al een klimaatakkoord ligt dat in 2025 alle nieuwe scooters met een blauwe kentekenplaat elektrisch moet zijn.
Weegt het imago van jouw bedrijf zwaar mee in jouw besluitvorming? Of was je al om bij 5 en dus vind je meer geld hebben wel een prettig idee. Dan weten we het vrijwel zeker dat je het initiatief Samenbezorgd erg interessant zult vinden. Dit initiatief is een samenwerking van restaurants, waardoor de bezorgservice volledig uit handen kan worden genomen tegen gedeelde kostprijs (lees: nog goedkoper dan dat je het zelf zou doen). Misschien heb je het al door; je gaat nog meer geld besparen en de bezorgingen worden door de samenwerking nog schooner, maar ook een groot gedeelte van risico’s en bijkomende zorgen vallen vrijwel weg.
Te mooi om waar te zijn? Lees dan vooral de website van Samenbezorgd door om tot de conclusie te komen dat het daadwerkelijk te mooi is om waar te zijn, maar het dit keer toch echt waar is.
Kunnen de scooters aangeschaft worden?
Uiteraard! De operational lease wordt aangeboden in samenwerking met XXL Scooters. De hoge kwaliteit die wij garanderen, die ons uniek maakt is o.a. aan deze samenwerking te danken.
XXL Scooters is de scooterwinkel van Arnhem en official dealer van vele populaire scooter merken. In simpele woorden betekent het dat zij een soort VIP status hebben, waardoor zij sneller (toegang tot) leveringen kunnen krijgen en je dus eerder geholpen bent. Ook bij hen kan je dezelfde hoge kwaliteit van service en producten verwachten.
Neem eens een kijkje op de website van XXL Scooters. Of wil je direct contact met hen? Je kunt hen telefonisch bereiken op 026 327 0730 of nog beter ga er langs en laat je informeren! Zij zijn gevestigd aan De Overmaat 45H in Arnhem.
Wat houdt de pechservice in?
De pechservice houdt in dat wij naar jou toekomen als je onderweg met pech langs de kant komt te staan. De service is gericht op scooters en fietsen. Naast de pechservice bieden wij ook diensten aan zoals:
- Kleine reparaties op locatie, zoals ter plaatse een prop schieten
- Vervangend vervoer
- De scooter transporteren naar XXL Scooters
Wat is het werkgebied van de pechservice?
We hebben ons werkgebied onderverdeeld in zones afhankelijk van de afstand, zie pagina Pechservice voor welke zones er voor jou van toepassing zijn.
Binnen Arnhem
Buiten Arnhem aangrenzende plaatsen
-
- Driel
- Elst
- Huissen
- Westervoort
- Velp
- Rozendaal (Gld)
- Oosterbeek
Buiten Arnhem
-
- Heteren
- Bemmel
- Angeren
- Duiven
- Rheden
- De Steeg
- Wolfheze
- Doorwerth
- Heelsum
- Renkum
Kan ik een scooter leasen als ik met mijn onderneming niet gevestigd ben in Arnhem?
Uiteraard! Als je gevestigd bent in Nederland, kan je een scooter van ons leasen. Zoals je wellicht al vermoedde, is dit exclusief de pechservice. Wel garanderen we je dat je binnen 24 uur weer veilig verder kunt rijden als er bijvoorbeeld een defect is.
Wat zijn de servicetijden?
De pechservice is in de eerste instantie bedoelt om continuïteit van ondernemers te verhogen. Om deze reden kunnen we sneller reageren tijdens de spitstijden tussen 17:00 en 20:00. Buiten de spits staan wij ook graag voor jullie klaar, het kan dan wel zo zijn dat je net iets langer moet wachten. Onze responstijd tijdens de spits is gemiddeld 30 minuten en buiten de spits streven we ernaar binnen een uur bij je te zijn.
Ik ben geen zakelijke klant, kan ik gebruik maken van de pechservice?
Zeker! We laten niemand in de kou staan. Houd er wel rekening mee dat niet alle diensten beschikbaar zijn voor jou, zoals het vervangend vervoer. Daarnaast dien je ook de kosten direct te voldoen.
Ik lease geen scooter van jullie, kan ik alsnog gebruik maken van de pechservice?
Zeker! We laten niemand in de kou staan. Houd er wel rekening mee dat niet alle diensten beschikbaar zijn voor jou, zoals een vervangend vervoer. Daarnaast kan het zijn dat je dien de kosten direct dient te betalen.
Zijn er nog andere (verborgen) kosten?
Lease
Als je een scooter van ons leaset is dit inclusief alle regulier kosten, zoals:
- onderhoud
- vervangen van versleten delen
- afschrijving
- verzekering (WA)
Maar alleen bij ons ook inclusief pechservice! Hierdoor is onze service een volwaardige “operational lease”.
Er zijn situaties waarbij je meer kosten kwijt kan zijn dan het vaste maandbedrag, zoals dat ook bij alle andere aanbieders het geval is. Enkele voorbeelden:
- Schade aan het geleasde voertuig door eigen schuld
- Eigen risico bij schade aan andere door eigen schuld
- Onverantwoord rijden, bijvoorbeeld blijven rijden met een door KNMI officieel afgegeven code rood
- Schade aan het voertuig ontstaan bij niet normaal gebruik
- Etc.
Pechservice en bijhorende aanvullende diensten
Er kunnen kosten worden berekend voor extra diensten, zoals ter plaatse een prop schieten in de band, de scooter transporteren naar XXL Scooters voor reparatie etc.
In sommige gevallen kunnen er kosten worden berekend anders dan aangegeven:
- Als je met een lege tank of accu langs de kant staat
- Als de pech is ontstaan doordat de onderhoud te laat is uitgevoerd en dit niet tijdig is doorgegeven aan ons
- Door te blijven rijden ondanks dat er officieel door het KNMI een code geel of hoger wordt afgegeven
- De bestuurder om welke reden dan ook niet op de scooter mocht rijden
- Etc.
Hoe snel zijn jullie op locatie?
Pechgevallen
De pechservice is in de eerste instantie bedoeld om continuïteit van ondernemers te verhogen. Om deze reden kunnen we sneller reageren tijdens de spitstijden tussen 17:00 en 20:00. Buiten de spits staan wij ook graag voor jullie klaar, het kan dan wel zo zijn dat je iets langer moet wachten. Onze responstijd tijdens de spits is gemiddeld 30 minuten en buiten de spits streven we ernaar binnen een uur bij je te zijn. Dit is onder andere afhankelijk van de drukte en locatie. Bij contact kunnen wij een betere indicatie communiceren.
Geen spoed
Wanneer er geen spoed vereist is en je een lease voertuig van ons hebt dan zorgen wij er binnen 24 uur voor dat je weer verder kunt rijden.
Gaat het niet om een lease voertuig, dan kan je via XXL Scooters je haal- en/of breng afspraak inplannen. Zij kunnen jou een indicatie geven wanneer je weer kunt gaan rijden.
Welke op de pechservice aanvullende diensten zijn er?
Aanvullend op de pechservice bieden wij optioneel de volgende diensten aan:
- Tanken
- Accu swap
- Prop schieten
- Starten met een jumpstarter
- Op locatie incidentbeheer (schadeformulier invullen, situatie beheren en eventueel hulpdiensten inschakelen)
- Transport naar XXL Scooters
- Vervangend vervoer
- On demand bezorgen (in samenwerking met Samenbezorgd)
Ik wil graag gebruik maken van de voordelen als aangesloten restaurant bij Wijbezorgen.nu
Dat is uiteraard mogelijk. Niet alleen kan je direct gebruik maken van de voordelen van de pechservice, maar krijg je ook de mogelijkheid om meer over te houden aan de bestellingen.
De voorwaarden hiervoor zijn:
- Je wordt in de eerste instantie gefactureerd volgens de prijzen, waarbij je niet aangesloten bent bij Wijbezorgen.nu. Het verschil met de prijzen, waarbij je aangesloten bent bij Wijbezorgen.nu wordt als korting (maximaal 100%) verrekend met de facturen van Wijbezorgen.nu,
- Vóór het ophalen van de scooter dient de aansluiting rond te zijn bij Wijbezorgen.nu
- Vervangend vervoer is helaas uitgesloten
Enkele aangesloten partners gaven in het begin van de aansluiting aan dat zij de voorkeur hadden om hun eigen website te promoten. Dat begrijpen wij maar al te goed. Toch zien we dat consumenten de behoefte blijven hebben naar een platform met een verzameling van restaurants en vallen dan ook vaak terug hierop. In veel gevallen zien wij dat integendeel van een verzamel platform, dat actieve stimulatie door bijvoorbeeld permanente kortingen vereist is om ervoor te zorgen dat de consument blijft bestellen via de eigen websites. Wijbezorgen.nu biedt hierin een uitkomst, opgericht door horeca ondernemers met als doel dat bezorgservice meer is dan een marketing strategie en ook een beetje bijdraagt aan de winsten.
Wanneer is XXL Scooters mijn vaste dealer?
XXL Scooters is jouw vaste dealer als:
- Als jij jouw scooter hebt aangeschaft bij XXL Scooters
- Je alle onderhoudsbeurten en reparaties door XXL Scooters hebt uit laten voeren
- Je alle onderhoudsbeurten tijdig hebt uitgevoerd bij XXL Scooters (eerste beurt maximaal 1000km, tweede beurt maximaal 3000km, elke volgende beurt na elke 3000km)
Heb je jouw scooter niet aangeschaft bij XXL Scooters, doordat je bijvoorbeeld de scooter hebt overgenomen of doordat je XXL Scooters nog niet kende? Dan kan XXL Scooters nog steeds jouw vaste dealer worden of zijn als:
- Je minimaal 2 onderhoudsbeurten en reparaties door XXL Scooters hebt uit laten voeren
- De onderhoudsbeurten en reparaties aansluitend zijn
- De onderhoudsbeurten tijdig hebt uitgevoerd bij XXL Scooters (eerste beurt maximaal 1000km, tweede beurt maximaal 3000km, elke volgende beurt na elke 3000km)
Het is ook mogelijk dat vanaf nu XXL Scooters jouw vaste dealer wordt. Je wordt dan eerst gefactureerd voor de prijzen, waarbij XXL Scooters niet jouw vaste dealer is. Het verschil van de prijzen, waarbij XXL Scooters wel jouw vast dealer is, wordt dan bij jouw volgende onderhoudsbeurt of schade reparatie als korting verrekend.
Wat houdt de service incidentenbeheer op locatie in?
De service incidentenbeheer op locatie houdt in dat wij jou volledig kunnen ontzorgen als er onverhoopt een incident plaatsvindt. De service omvat de volgende taken:
- Zorg bestuurder
Indien nodig zorgen wij ervoor dat de bestuurder wordt verzorgd en de nodige hulp wordt ingeschakeld. Wij blijven bij de bestuurder tot de bestuurder kan worden overgedragen aan hulpdiensten of elke andere vorm van ingeschakelde hulp. - Schade formulier
Wij vullen ter plaatse het schade formulier in met de tegenpartij. - Transport voertuig naar XXL Scooters
Het voertuig wordt getransporteerd dan wel afgevoerd naar XXL Scooters. - Vervangend vervoer
Indien van toepassing wordt er vervangend vervoer aangeboden op locatie of bij het filiaal.
Wat is on demand bezorgen?
Als er een bezorger wegvalt, dan kunnen wij via onze partner bestellingen laten bezorgen om de druk te verlichten. Jullie kiezen welke bestellingen en stemmen dit af met onze partner Samenbezorgd. De service is uitsluitend bedoelt om onvoorziene druk op de dag zelf op te vangen en wordt om deze reden enkel aangeboden op de dag zelf.
Als je permanent ontzorgd wilt worden van alles wat erbij komt kijken bij jouw bezorgservice, sluit je dan snel aan bij het non-profit collectief Samenbezorgd. Zij kunnen alle zorgen van je afnemen tegen gedeelde kostprijs. Check de website van Samenbezorgd voor meer info.
Wat is Wijbezorgen.nu
Onze partner Wijbezorgen.nu is een online platform, waarbij bedrijven zich kunnen aansluiten tegen om hun producten aan te bieden tegen lage commissies. Consumenten kunnen dan makkelijk en veilig online hun bestelling plaatsen en betalen om het af te halen of bij hen thuis te laten bezorgen.
Meer weten? Check dan de website van Wijbezorgen.nu
Wat is Samenbezorgd?
Onze partner Samenbezorgd ontzorgt restaurants van alles wat er komt kijken bij een bezorgservice. Het is een collectief van restaurants die samen de krachten bundelen om de bezorgingen uit te kunnen voeren tegen gedeelde kostprijs. Hierdoor wordt het mogelijk gemaakt om bezorgingen goedkoper uit te voeren dan wanneer je het zelf zou doen. Omdat ook de bezorgkosten voor jezelf zijn, is het zelfs mogelijk dat de bezorgservice zichzelf (gedeeltelijk) terug verdiend.
Je hebt dus de voordelen van het uitbesteden, maar niet de nadelen. Bij Samenbezorgd behoud je zelfs de controle op zaken die een grote impact hebben op je omzet en kwaliteit van zowel je producten als service, zoals waar je wilt dat we bezorgen of dat je niet wilt dat we meerdere bestellingen tegelijk combineren etc.
Meer weten? Check dan snel de website van Samenbezorgd
Kan de scooter alleen maar naar XXL Scooters gebracht worden?
Scooters kunnen alleen getransporteerd worden naar XXL Scooters. Niet alleen om de reden dat XXL Scooters een deel meebetaalt aan de pechservice, maar ook omdat we nauw samenwerken met XXL Scooters om snel te kunnen schakelen. Dit heeft als resultaat dat jij jouw scooter sneller terug hebt en de kosten zo laag mogelijk gehouden kunnen worden.
Wat zijn de kosten bij XXL Scooters?
Ondanks de nauwe samenwerking met XXL Scooters, kunnen wij niks zeggen over de kosten bij hen. XXL Scooters zal ten alle tijden eerst contact met jullie opnemen om de reparaties te bespreken en wat de kosten daarvan zijn.
Kan ik ook met alleen transport bij jullie terecht?
Ja, dat kan. Het maakt niet uit of je nu een scooter van ons leaset of niet. We kunnen de scooter bij jou ophalen en naar XXL Scooters transporteren. Andersom, van XXL Scooters naar jou kan natuurlijk ook. Neem contact op met XXL Scooters om een afspraak in te plannen.
Waarom gelden er soms andere prijzen of zijn diensten enkel onder voorwaarden beschikbaar?
Sommige diensten zijn alleen mogelijk als XXL Scooters jouw vaste dealer is en/of het restaurant aangesloten is bij Wijbezorgen.nu. Dit is zo omdat deze partijen een gedeelte met je meebetalen. Bij enkele diensten heeft dit weer te maken met dat het risicovolle diensten zijn, waarvoor deze partijen garant staan.
De service incidentenbeheer heeft simpelweg te maken met de gegevens die wij nodig hebben om het formulier in te vullen. Met jouw toestemming kunnen snel schakelen met onze partner zonder jou lastig te vallen. Je maakt natuurlijk niet voor niets gebruik van deze service.
Waarom is de toeslag zo hoog bij een lege tank of accu en enkel bij lease?
De pechservice wordt bij de lease gratis aangeboden in tegenstelling tot de overige gevallen, waar wel voorrijkosten worden berekend.
Ondanks dat het gratis wordt aangeboden brengt een pechservice hoge kosten met zich mee. In combinatie met dat we iedereen willen kunnen helpen indien de noodzaak zich voordoet, dienen we goed in te schatten hoeveel capaciteit we nodig zullen hebben om kapitaalvernietiging te voorkomen.
De capaciteit van de pechservice is dus erg kostbaar en dienen we er zuinig mee om te gaan door zoveel mogelijk handelingen te treffen om te voorkomen dat de bezorger stil komt te staan.
Langs de weg staan met een lege tank of accu staat zeker aan de top als we het hebben over onnodig bezet houden van de capaciteit als je de pechservice daarvoor inzet. Een lege accu of tank is makkelijk zelf op te lossen door een collega eropaf te sturen. De toeslag is bedoeld om de keus om het zelf op te lossen te stimuleren. De pechservice is niet daarvoor bedoeld.
Doet er zich toch een situatie voor dat er geen andere mogelijkheid is? Dan bieden we de mogelijkheid om ons daarvoor in te schakelen. Houdt er wel rekening mee dat er een kans bestaat dat andere gevallen meer prioriteit kunnen krijgen en het langer kan duren voordat we bij jouw bezorger zijn. Daarnaast kan het ook voorkomen dat we het verzoek weigeren door bijvoorbeeld herhaaldelijk stilstand door een lege accu, tank of soortgelijke oorzaken.
Is jouw vraag nog niet beantwoord?
Als je ondanks onze uitgebreide FAQ nog steeds vragen hebt die onbeantwoord zijn, neem dan gerust contact met ons op.
Stuur een bericht
Ons een bericht sturen kan via het contactformulier op de contact pagina.
Bel ons
Wil je direct antwoord hebben op je vraag? Dan kan je ons ook bellen op 0850250118